24 jan. 2012

We talked about our future, like we had a clue.

Hejsan! :) tänkte slänga upp ett litet inlägg innan jag ska sova. Ska kliva upp 10 i 6 imorgonbitti för ska följa med pappa när han ska till jobbet, ska till mamma så tänkte att jag följer väl med då när jag har skjuts å allt! Längtar som ett tok! mamma har bakat mormors gifflar, tror inte jag har ätit dom sedan mormor gick bort....har velat baka dom länge så blev glad när mamma skickade ett mess och berättade att hon bakat dom! ^^ dom är verkligen typiskt mormor, :)

Menmen, var ju på bup idag, och tror det är första gången det gick bra och kändes bra efteråt. Vilket är skönt såklart! :) får hoppas jag klarar av allting och mår bättre till hösten så jag kan börja skolan! Får se vars jag ska gå, justnu känns Strömsund som något omöjligt i mitt huvud och så, ska kolla upp vilhelmina, får hoppas de finns bra med boende och allt sådant så kanske jag söker dit! :)

men ska försöka sova nu, så jag orkar upp imorgon!

Pussnatti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar