22 jan. 2012

Fooled, betrayed and...No, that pretty much covers it.

Hej! tänkte slänge in ett lite mer vanligt inlägg med tanke på att jag slängt upp lite annat nu under tiden som jag inte haft ork till att skriva. Kommer väl fortsätta lägga upp saker om vad jag gillar och mina intressen å så, eftersom bloggen ska handla om mitt liv och då passar väl sånt in, inte sant? :))
Iaf jag har varit hos mamma tills idag och det har varit roligt! Jag har varit till Gullan 2 dagar och ridit och bara haft det mys, mår så himla bra efter jag varit där, kan ju beropå att jag älskar hästar! :) Men mina knän gillade det inte..kunde knappt gå efteråt för mina knän gjort så jävla ont men jag antar att jag får skylla mig själv! dom är båda otränade efter dom gått ur led, så gör ont minsta lilla jag anstränger dom..men har börjat träna upp dom, men i mitt högra knä känns det som något är fel så om det inte blivit bättre innan måndag kanske sjukgymnasten ska kontakta läkare...får se vad som händer!

Ska till tandläkaren imorgon tidigt på morgonen så måste försöka sova snart. Hade tänkt att gå till gammelmormor efteråt, för jag håller på göra ett släktträd och lite släkforskning från både mormor och morfars sida och troligtvis kan hon hjälpa mig med släktforskningen från mormors sida :) så ska bli roligt! Jag älskade ju mormor och morfar över allt annat och eftersom jag inte har mycket att göra på dagarna så tänkte jag ägna mig lite åt sånt :) är dessutom intressant tycker jag!

menmen...ska försöka sova nu! Ska på bup på tisdag också..längtar inte! Men är så illa tvungen att åka dit.

Godnatt!

bild på mig och morfar, <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar