13 jan. 2012

I will never believe that you did the right thing.

Jag tänker inte längre vara personen som ger upp när allting börjar bli lite svårt. Utan jag tänker kämpa, jag tänker må bra igen, jag tänker bygga upp min inre styrka och klara av vanliga och naturliga saker som jag nu inte klarar av. Jag är less på att vara tjejen som blir sårad, krossad och lämnad av både vänner och killar. Jag finns alltid för mina vänner och familj, men just nu klarar jag inte av mycket så är väldigt dålig att visa för alla er att jag finns här, men tro mig jag försöker! Jag älskar alla mina vänner som alltid finns där för mig, ni är underbar! fast vi inte pratar jämt så vet jag vars jag har er. Sedan min familj...hade och skulle aldrig klarat mig utan er, aldrig. Tack för att ni finns, jag älskar er!

Var bara tvungen att skriva av mig lite, ni som inte gillar vad jag skriver behöver inte läsa. För detta är mitt liv som jag skriver om..

Men nu ska jag försöka sova, inte sovit på 2 dygn snart, kanske lägger upp något imorgon! Känns som jag bara skriver massa drama hela tiden, menmen, så är det runt mig just nu, så har inte mycket mer att skriva om, sry!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar