25 jan. 2012

Åh, underbart.

Hej :) har nyss haft mig en gråtstund..såg en helt underbar film, Warrior heter den. Alltså början och så var inget speciellt tyckte jag men sedan när man började förstå mer och man kom emot mitten av filmen så blev det så mycket känslor så man blev helt tagen. Och slutat var väl det bästa, om man nu kan skriva så. Jag var nervös för vad som skulle hända, arg, ledsen, orolig i stort sett alla möjliga jävla känslor man kan ha, hade jag! tårarna bara forsade ner för mina kinder, gick ifrån tv.n efter halv eftertexten gått och var tvungen att gå iväg för jag grät helt hysteriskt. Låter konstigt eftersom det var film kanske, men jag är sån. Jag lever mig verkligen in i filmer och serier, och den här var en av de bästa filmer jag sett!

äkta kärlek säger jag bara! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar