9 jan. 2012

I wonder if I ever cross your mind?

Hej! Har inte kunnat uppdaterat ihelgen för åkte till Robin i torsdags :) Det var riktigt kul, vi kollade på bio, gjorde hemlagad pizza, såg massa pistvakt och hade mys :) Kom hem igår och det var skönt men samtidigt tråkigt, för hade gärna stannat längre hos Robin, men mår massa skit så var lika bra att fara hem, men träffar honom på onsdag igen kanske! Iaf idag så åkte jag och hämtade ut mitt paket ifrån hm, allt passade så blev glaaad! Hoppade in i duschen och nu sitter jag i min nya mysiga poncho och lyssnar musik ^^ Funderar på att ladda ner några nya filmer och parkera mig framför tv.n ikv. Ska ta in Arwen senare också, hon fick sova hos mig igår så det ska hon få göra inatt med! Mitt lilla hjärta, <3

Ska fixa ny spellista med bra musik nu, vi hörs!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar