3 jan. 2012

Sparköls and böbbels

Hej! tänkte slänga upp lite om vad jag gjorde på nyår! Dagen började med massa städning och handla och sånt! Sedan blev det göra fint, duka, laga mat och så :) Fixade både mig själv och Smilla runt klockan 3-4 för runt 5 skulle gästerna komma. När alla hade kommit så fick vi våra julklappar av pappa och Marie. Jag fick mjukisbyxor, trosor, kofta, halsband och pengar :) efter det blev det middag som pappa gjort, var asgoottt! Men klockan 8-9 så skulle Jennica och Emelie hem till Emelie, så då följde jag med dom. Vi hade asroligt, bra musik, gott dricka och sånt! Vid 12 slaget så blandade dom ihop vin och cider och dricka som vi skulle skåla med, sedan gick vi ut och skålade och hade det kul. Jag fick för mig att rulla nerför en backe och jag hade inga täckbyxor på mig så blev lagomt blöt haha, men roligt var det! Jag gick iaf hem till Jennica och sov runt 3, var ganska trött och så. Hade en rolig kväll men beskrev bara lite kortfattat :)

Här kommer en bild på de fina drickat som vi skålande med!
Skriver Jennica "Det SKA fan vara sparköls and böbbels på nyår!"




















Också har vi Jennicas fiiiina öl och Emelies fiiiina cider! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar