7 maj 2012

Twinkle twinkle little star.

Hej!
Idag har jag varit på bup med mamma och pappa, var riktigt jobbigt. Ärligt talat så grät jag under nästan hela tiden jag var där (1 timme minst). Orkar bara inte. Ser inget posetivt alls, så jävla jobbigt. Ordnar sig väl någon gång, men nu har allting gått neråt i mer än ett år, känns som det aldrig kommer lösa sig, blir bara värre och värre. Deppigt inlägg men tänker bara skriva att jag inte kommer uppdatera mycket den senaste tiden för har ingen ork..

men ska skriva något inlägg så fort jag har ork och mår lite bättre .

puss

1 kommentar:

  1. En dag kommer allt vända men allt behöver sin tid.. Det man har gått igenom i livet är inte alltid lätt, men en dag kommer det en ljusare tid där man ser att saker och ting förändras. Fortsätt kämpa Sara du kommer klara det även om det känns jobbigt nu. Finns om du vill prata även om vi inte känner varandra eller inte har umgåtts sen vi va små så bryr jag mig ändå =) Ta hjälp av dom du litar på och dom som finns för dig, människor som är äkta. Tro på dig själv =)

    SvaraRadera