26 maj 2012

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon kronor.

oj, mycket tror jag haha!

nä men skänka lite pengar till rädda barnen :) sen kanske åka runt och hälsa på mina vänner i luleå, stockholm och kalmar. Skulle självklart ge mina syskon lite pengar, jag är en person som älskar att göra andra glada och ge saker och såå :) sen skulle jag shoppa, massssaaaa! ^^

finns ju självklart massvis man skulle göra för så mycket pengar :o skulle ju vilja fara på solresa med familjen och massa sånna roliga saker :) så hade väl varit en dröm att vinna så mkt pengar. Hade ju sparat en stor del av pengarna med såklart! Men pengar är verkligen inte allt. Man kan ha roligt utan pengar och så också, självklart :) men har svarat på det dära nu iaf!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar