23 maj 2012

Dag 5 – Mina drömmar.

Det här var faktiskt riktigt svårt å svara på...  men något jag drömmer om är ju att få må bra, gå ut gymnasiet, börja jobba som det jag vill, ha bra boende och pengar så jag klarar mig.

Sen är ju en dröm att när jag blir vuxen och så, så ska jag få hitta den rätta, gifta mig, skaffa familj, hitta ett drömhus och sånna saker :)

Jag vill också kunna få uppleva hur det är att vara tonåring, åka runt med mina bästavänner, festa, ha roligt, allt som såå många jag känner har fått uppleva och göra, men inte jag för jag har ångest, min fobi, allt som hindrar mig. Så jag drömmer om att få uppleva tonåren, på riktigt!

och en dröm som jag haft sedan jag var liten är ju att ha en häst, ( vi skaffade hästar förut, men dom var som halvvild så uppfyllde inte riktigt min dröm, men dom var underbar, så vacker och jaa, allt. ) men iaf. Har nog asmånga drömmar men detta är de jag kom på nu snabbt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar