24 maj 2012

I hate myself for still caring about you all the while knowing that you still don't give a shit about me.

Hej!
har varit en helt underbaaaar dag! har varit så sjukt varmt så har typ inte varit inne på hela dagen. Har solat fleeera timmar, haft vattenkrig med lillebror och lillasyster, riktigt roligt var det ! Har gått en promenad, barfota (!!) med min älskade hund ^^ Vart sur för trodde inte jag fått någon färg alls, medans min mamma och storebror var som 2 tomater! (vilket kommer gå från rött till brunt sen) men senare så började det synas riktigt väl att jag också fått färg, vart överlycklig haha. Dock så hade vi någon konstig solskyddskräm, så har fått vita prickar på vissa ställen nu efteråt, men kommer ju försvinna! :) Mådde bra i storts sett hela dagen fram tills nu ikväll, vet inte vad som hände men började känna mig depp och allt igen, det suger. Men är ju inte förvånad! ska dock inte klaga, har ju fått haft en riktigt bra dag iaf :]

ska lägga upp den dära 30 dagars nu och sedan sova, är trött efter en dag med massa roligt!

puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar