24 maj 2012

Dag 6 – En person jag önskar var vid liv.

Min morfar. Han var den som verkligen betydde allt för mig. Han var bäst, är bara så. Jag förstår inte varför han var tvungen att försvinna, det gör så jävla ont i mig... jag brukar besöka hans grav när jag kan och bara sitta där. Mår som lite bättre då. Jag önskar verkligen han fortfarande fanns här. Det är såå många gånger jag behöver honom! , att få prata med honom, krama honom, fara till honom. Det skulle verkligen betyda mest. Jag älskar dig morfar och kommer alltid att göra! kommer aldrig att glömma dig.♥

Sen så finns det en person till jag vill ha vid liv, står dock "en" person men det skiter jag i.

Min mormor. Vill ha tillbaka henne också, helt klart. Vi hade myskvällar de flesta helger och såg massa film, åt god middag, och massa gott framför tv.n. Allt var underbart. Hon fick mig alltid glad och att känna mig älskad, precis som morfar gjorde. Jag saknar dig mormor, riktigt mycket. Jag hoppas du har det bra där du är och att det är precis som i en dröm. Jag älskar dig! du kommer alltid att finns i mitt hjärta. ♥

Dom var verkligen 2 av de viktigaste personerna i mitt liv och nu är dom borta, gissa hur ont det gör i en? ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar