31 maj 2012

-

Hej!
mycket som hänt och kommer hända framöver! tänkte skriva lite om det!
Var till Östersund i tisdags och åkte till bup, gick rätt okej. Känns lite jobbigt för att nästa gång jag ska dit är sista gången jag får träffa Ulla... det suger. menmen. På kvällen när vi kom till strömsund så stannade jag hos Cathrine, vi gick och åt på Annexet och sedan kollade lite på tv! var riktigt mysigt och längesen vi träffades! :) På onsdag förmiddag så skulle pappa till Östersund för att ta några prover elr vad det var! så då följde jag med, hade ändå inget för mig :) Så var i Östersund 2 dagar irad, men roligt vare. Idag så följde jag med till strömsund runt halv 1 och gick på dollar ett tag tills pappas möte var klart. Handlade hårinpackning för mitt hår behöver verkligen det nu ! haha :p sen imorgon kvart över 10 så ska jag fara ner på hälsocentralen och ta blodprov som dom sedan ska skicka till sjukhuset i Östersund, hatar nålar...men må få det gjort :) På lördag så ska jag på logen med mamma och några till, hoppas det blir roligt! Sen på måndag så åker jag till Patienthotellet och sover över där tills på tisdag. För klockan 9 på tisdag ska jag operera bort mina halsmandlar, nervös men går nog bra! Sen sover jag över på avdelningen minst 1 natt! Riktigt mycket som händer nu känns det som... Men ska bli skönt att få göra operationen någon gång. Sen fyller jag år den 8.e på fredagen, kul födelsedag...lär ha svinont i halsen, men ska försöka få i mig lite tårta iaf! haha :]

Men ska äta middag nu, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar