18 aug. 2012

We all like someone we can't have.

Hejhej !
har gjort ganska mycket idag så känns riktigt bra :) Vaknade vid 10? gick upp, klädde mig, kollade datorn och sen fixade jag frukost och satte mig ute i solen med Fluffy! Har varit hundvakt idag, helt underbar vovve :) Ska visa bild i slutet av detta inlägg. Sen gick jag och hälsade på Marie en sväng, vi pratade och hade trevligt! När jag kom hem frågade min lillebror om jag ville följa och bada, tackar man väl inte nej till?! :') Så vi badade å hade skojj, passade på att tvätta håret då också! Så härligt att tvätta håret i sjön, vet inte varför? bara är så antar jag ! Sen var jag duktig och lagade middag till mig och lillebror. Fixade Amerikanska Pannkakor, hur gott som hellst!

Har nyss varit ute och rastat hunden, snart kommer pappa och Anna hem också! Blir det väl att fixa tv-rummet. Vi har rivit tapeter å massa! Ska bli niice :)

Men nu ska ni få några bilder ;
( inte den bästa kameran som tagit bilderna direkt..men men )






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar