28 aug. 2012

2012-08-28

Hej! 
Ska bli roligt att blogga nu för har hittat massa gamla bilder och jag behöver väl inte bara blogga om hur jag mår, vad jag gör på dagarna och så? Tänkte börja lite med dagens låt, dagens bild och sånt också!
Men tänkte berätta lite om hur min vecka ser ut nu! 


Idag så ska jag och mamma möblera om tv-rummet och sedan ikväll blir det väl att kika massa film, som vanligt ^^
Imorgon så ska jag tvätta lite och packa. Ska till pappa på kvällen, så ska fixa med det!
På Torsdag så ska pappa skjutsa mig till Östersund på bup, ska vara där klockan 1 och sedan ska jag fara till Katarina och sova där tills på fredag!
Och på Fredag så ska jag följa med Katarina, tvillingarna och Hagbard till Söderhamn ! Det var något med Katarinas hund som vi skulle på! Så vi ska sova över hos Björn och dom. Ska bli roligt, första gången jag är där. Jag känner ju dom och så men jag har aldrig varit hemma hos dom. Så får se hur det blir, säkert roligt :)

Så som ni ser kommer uppdateringen att bli kass. Men uppdaterar när jag är hemma igen och ska försöka ta massa bilder när jag är nere :) 


Men nu ska jag och mamma fortsätta, uppdaterar mer senare !

(jag vill ha vinter och påsk...)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar