17 aug. 2012

My Friend ♥


Du ber mig blogga så ofta så tänkte att denna gång kan jag ju göra ett inlägg om dig! 

Jag har rabblat upp så många gånger hur mycket du betyder, hur bra kompis du är osvosv. Men det spelar ingen roll hur många gånger jag säger det elr visar det för du kommer ändå aldrig förstå hur viktig du är för mig. Vi har haft våra ups and downs men vilka kompisar har inte det? Vi lärde känna varandra 2010 va? Vi var nästan oskiljaktiga ett tag. Vi åkte till Yran, sov hos varanda nästan varje dag, körde/åkte massa moppe, tog roliga kort, badade, kommer du ihåg när vi planerat att tälta och vi hittade aldrig något ställe där vi kunde tälta? Och när vi tillslut skulle sätta upp tältet så fanns inte alla pinnar där.. haha. Alltså något så litet betyder så mycket. Minns du när jag gick från tåsjöberget och skulle möta dig halvvägs från där du bor. Det var snöstorm och iskallt. Men jag visste hur dåligt du mådde så då tänkte jag inte låta det hindra mig från att finnas där. Så vi möttes och sammanlagt gick vi kanske 1 mil i det vädret? Alltså jag vet inte hur jag någonsin kommer kunna visa hur mycket jag egentligen försöker finnas för dig. Jag har det tufft själv men du vet att jag  alltid försöker finnas där. Du är en av mina närmaste vänner och du är guld värd. Du vet att du alltid är välkommen här. Det har mamma sagt, du är som en bonus dotter brukar hon säga, remember? Vi må ha bråkat mycket och inte kommit överens. Men jag är den jag är och du är den du är. Och jag vet hur tufft du har det nu. Men en sak ska du veta, du är så oerhört vacker och har en underbar insida! Du ska veta hur många gånger jag önskar jag kunde vara som du? och se ut som du gör? Du får aldrig tveka på hur bra du är elr hur fin du är. Jag kommer aldrig glömma hur mycket roligt vi haft och de gånger du funnits för mig när jag haft det tufft. Jag önskar jag kunde finnas där när du mår dåligt, krama om dig när du gråter, skratta med dig åt något roligt, fjanta oss när vi är övertrötta, bara få vara en bra vän. Jag är ledsen för alla gången jag svikit dig.

Jag älskar dig vännen. 
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar