16 aug. 2012

Summer isn't just for size zeros.

Hej!
Har nyss badat med lillebror! Åkte till pappa idag och har varit galet varmt ute. Skulle lägga mig och sola men var så varmt så gick och badade ist :) Nu ska jag bara ta det lugnt innan jag ska träffa Marina sen! Händer mycket nu framöver. Ska äta pizza med Marta, Tove och Emma imorgon, Soc möte på måndag, bup på torsdag och efter det ska jag stanna och vara hos Katarina någon dag! Sen börjar skolan för de flesta och jag ska väl bli inskriven på skolan så jag får någon inkomst och kan börja praktisera på vissa ställen så jag får komma ut lite. Kommer aldrig hända något om jag inte vågar mig ut. Så har mycket i mitt huvud just nu, mycket att se fram emot och vara nervös inför! Men får hoppas allt går som det ska nu, pallar inte mer skit :)

Ska kolla PLL nuuu, skriver mer senare eller imorgon !

puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar