29 aug. 2012

2012-08-29

Hej!
Laddade nyss upp en dagens bild och tänkte jag kunde skriva lite innan bloggen tar en paus för jag åker iväg! Idag vaknade jag runt 10, klädde mig och packade klart innan jag gick ner för att äta frukost! Så jag käkade frukost vid 12 med mamma framför en film, The Courier hette den och den vara spännande ibland annars var den rätt boring och slutet sög ! Men det är ju inget man kan veta när man ser en film för första gången :) Sen komma lilla vännen hem från skolan och ville titta på Tingeling så vi kollade den och sedan åt vi lite nudlar, runt 2? tror jag det var :P 


Nu sitter jag och lyssnar musik och ska snart äta mat, lite sent men det funkar! Vi har laddat ner massa filmer som vi ska se, lär väl bara hinna se 1 elr 2 men ändååå :)  Blev inget pappa som ni kanske märkt :P han slutade tidigare så han glömde bort att han skulle hämta upp mig så jag får åka till honom imorgon bitti istället!

Men nu ska jag värma maten och kolla film :)

puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar