29 dec. 2011

Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut!

Hej! Asdålig att uppdatera, jag vet! Men nu tänkte jag lägga upp ett inlägg iaf! :)
På julafton började morgonen med strömavbrott, var rädd att hela dagen skulle bli förstörd men runt 11 kom strömmen tillbaka! Så det var bra. Vi åt frukost och sedan hjälpte jag Smilla att platta hennes hår och ta på henne hennes fina klänning! hon vart jätte vacker, som alltid :) sedan fixade jag mig och började hjälpa till inför resten av dagen. Jag fick ett USB i julstrumpan, vart jätte glad, har önskat mig det lääänge! Och smilla fick en liten enhörning och hon vart överlycklig haha ^^ Sedan blev det julmat, åt så mycket ostbricka och frukt först så orkade knappt något annat sen :b men var gott iaf! sedan blev de kalla anka, julklappar och sist mys framför film med gröt och massa gott! Hade en riktigt mysig julafton, fick kläder, ett spel, pengar, hårfärg, asmysig filt och lite annat :) ska få julklapparna av pappa och Marie på nyår :) Iaf, dagen efter julafton så åkte vi till nyland och sov där i 2 nätter, var roligt :) behövde bara gå med kryckor i typ 3 dagar så var riktigt skönt att slippa dom! men nu är jag hos pappa, ska vara här tills på söndag elr kanske längre, får se :) på nyår kommer troligvis alla : Mamma, Henke, Smilla, Håkan, Pillan, Carro, Cathrine, Jesper och Jennica hit! så blir fullt hus, men roligt kommer det bli :) Var med Cathrine igår, var jätteroligt, saknat henne som ett jävla tok! vi pratade en massa och längtar tills på nyår då jag får träffa na igen ^^

Ska gå och duscha nu å så, men ska bli bättre att uppdatera! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar