20 dec. 2011

The challenge is to be yourself in a world that is trying to make you like everybody else

Hej, tänkte lägga upp ett litet inlägg innan jag stänger ner datorn! Har inte gjort så mycket ihelgen, Caroline sov över hos Smilla och dom båda sov på mitt rum så jag tog Smillas säng...sov inte så bra kan jag ju säga :b menmen..åkte till pappa i söndags och hjälpte till att flytta massa lådor från lägenheten till huset till klockan 8-9 på kvällen, var helt slut efter allt bärande :b Vi fick för oss att julpynt typ mitt i natten också, jag pappa och Marie! Men vart riktigt mysigt iaf, hängde upp glitter och ställde ut tomtar och massa sådant, så nu har jag fått lite mer julstämning ^^ Fattas bara julgranen nu!

Åkte till mamma idag iaf, så nu har jag planerat att verkligen sova ut imorgon! Behöver det till 1000.. mamma hade tänkt att kanske göra knäck imorgon, gott! (:
Och nu är det bara 4 dagar kvar till julafton, längtar som ett jävla tok! Julen är verkligen det bästa av allt...förstår mig inte på de människor som hatar julen, vem kan hata julen? o: aldrig jag iaf..

men nu håller jag på somna, skulle kunna skriva länge om massa saker, tar tid att få energi att lägga upp något men när man väl börjat skriva kan man fortsätta läääänge o:

Men kanske lägger upp något imorgon, Gnatt!

Bild på mig från i lördags :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar