14 dec. 2011

I'll be here for you, everyday.

Hej! Har haft fullt upp hela dagen. Vaknade runt 11 och åt frukost och fixade mig innan Simon och pappa kom hem, då blev det att fara till lägenheten och börja lasta saker som skulle på tippen! Blev runt 3-4 rundor dit idag, så är helt slut i mina knän efter allt springande i trappor..tur pappa ska ringa doktorn imorgon bitti, för mitt knä är inte okej...Vi åkte hem till huset runt 4 ungefär och då blev det äta middag och när Marie och Jennica kom hem från strömsund blev det raka vägen till Tåsjö för att kolla på Smillas lucia ^^ Det var riktigt fint och roligt, Smilla är så himla fin och duktig! :) Fick träffa Nathalies syskon efter också, alltid lika roligt att träffa dom! Sedan blev det fika när vi kom hem, Smilla hade bakat sockerkaka, riktigt god vart den :) funderar på om jag och smilla ska baka imorgon med när hon kommit hem från skolan (:

Lååång dag iaf som ni kanske läst, så nu ligger jag bara i sängen och är helt slut i kropp och huvud. Hände lite nu ikv som rörde om i mitt huvud...så mår inte så bra, så Smilla fick sova hos mig inatt, hon är så mysig lilla hjärtat! :)

Älskar verkligen min familj över allt annat, dom betyder mest för. Hade inte klarat mig såhär långt utan dom vid min sida. Dom är några som finns här, vare sig man mår bra elr dåligt. <3 Älskar er!

Var bara tvungen att skriva det, ska starta en film nu, skriver kanske mer imorgon!

Pussnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar