11 dec. 2011

It was only just a dream.

okej, nu ska jag fan ta mig i kragen och lägga upp ett inlägg! Jag har haft mycket i mitt huvud de senaste dagarna så har inte orkat med att lägga upp något, men idag tänkte jag ändra på det! :) Har nyss varit ute med Arwen och busat i snön, det är sjukt vad mycket snö det har kommit! Det började snöa mycket i söndags och sedan var det snöstorm några dagar och nu är det kanske en halv meter ute? tror jag. Snön går iallafall över knäna på mig ^^ Iallafall, de senaste 2 dagarna har jag varit med Jennica, vi bakade i 5-6 timmar ungefär häromdagen och i fredags så såg vi paranormal activity 3..helt sjuk film. Jag älska alla filmerna men denna var dubbelt så hemsk än dom andra 2, man var på helspänn genom hela filmen och jag är ju som jag är när jag ser läskiga filmer..typ skriker, hoppar till, vevar med armarna och jaa sedan börjar jag garva hahah :b men det var riktigt bra, vågade knappt gå ner till köket sen!

Hade tänkt att fara till farmor och farfar idag men ändrade mig och bestämde att jag skulle ha en heldag med mitt hjärta, så nu ligger hon i sängen bredvid mig och är helt utmattad efter vi vart ute och lekt! Var länge sedan jag tog in henne och myste, så kände mig verkligen tvungen att ta in henne för saknat henne någe jävulst. Hon är helt underbar, finare hund finns inte <3

Får se om jag lägger upp något mer sedan!
Pusshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar