23 sep. 2012

Sometimes it's easier to pretend that you don't care, than to admit that it's killing you.

Hej!
Idag har jag inte gjort så mycket...Vaknade 9, åt frukost och satt vid datorn ett tag innan jag gick ner till sjön en sväng, var nere där kanske 1-2 timmar! Har varit riktigt fint väder ute, blå himmel utan moln och massa sol :) Fast har typ ändå mått skit hela dagen, börjar hamna i någon depp period igen är jag rädd för, men ska till Katarina imorgon och då ska jag pyssla med hästen hela tiden och äntligen få läsa igen så då kommer nog mina tankar försvinna bort från allt dåligt, om jag har tur... Min kära storasyster är så underbart snäll så jag ska få låna henne systemkamera med mig! Så kommer bomba bloggen med kort när jag kommer hem :')

Nu ska jag äta middag, pappa har gjort någon köttgryta, farfar å farmor kom med älgkött så har en känsla av att det kommer bli riktigt gott!

puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar