20 sep. 2012

Om du är den som får mig att le, var då inte den som får mig att gråta.

Hej!
Vaknade idag vid 11 tror jag? käkade frukost framför Mamma Mia med min kära mor :) var myysigt! Sen har jag suttit vid datorn och läst en massa idag..alla böcker jag har hemma har jag läst ut så längtar tills på måndag då jag äntligen kan få börja läsa nästa bok ^^ en bokmal har jag blivit, trodde jag aldrig för några år sedan. Hahah men hittar man en bra bok så går det inte att sluta läsa, så är det bara :) Menmen..var på affärn en sväng idag och sedan åkte vi till gravarna och planterade lite nya fina blommor till mormor och morfar. Frös som ett tok, känns att hösten är här nu. Men jag klagar inte, är så underbart med hösten så jag kan inte finna ord till det !

Tog in mitt lilla hjärta idag också, hon har fått varit inne hela eftermiddagen och kvällen. Hon kan tyvärr inte sova inne inatt för hon är i löpen och det är inte så smart att hon hoppar upp i min säng massa då för blir mycket tvätt då.. hahah.. Jag kan heller inte neka henne att vara i sängen för det är något hon alltid fått sedan hon var liten valp! Så får se om jag tar med henne till pappa ihelgen elr hur jag ska göra :)

nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och sova !


puss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar