19 sep. 2012

Don't regret anything that made you smile.

Hej!
min uppdatering har verkligen varit sämst och det är jag fullt medveten om! Men jag har haft mina anledningar...sov borta hela helgen, fredag till lördag hos Jennica och lördag till söndag hos Annette :) Var riktigt roligt, fick umgås med storasyster och sedan med kusin min och hennes små sötnosar! Sen så på söndagen hämtade Katarina och dom upp mig så jag har varit där till nu och har knappt suttit vid datorn, vilket är anledningen till min dåliga uppdatering..Men ska lägga upp lite bilder senare!

Nu ska jag vara hos mamma tills på fredag och då ska jag till pappa och vara där hela helgen och sen åker jag tillbaka till Katarina på måndag! Så får slänga upp riktigt många inlägg nu under tiden jag är hemma för min uppdateringen kommer vara lika dålig när jag åker på måndag igen...

men nu ska jag mysa med lillasyster och sedan hitta på något!
puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar