4 sep. 2012

2012-09-04

Ska hålla mitt löfte och skriva om helgen!
Jag åkte till Östersund i torsdags och sov där tills på fredagen! Jag pysslade lite med hästen och så :) Sen på fredagen klev jag upp vid 8 tror jag? Hade världens rethosta, vad snuvig och trött i huvudet. Men jag klev ändå upp och fixade mig, åt frukost å småfixa lite innan jag och Katarina åkte till frisören! Katarina skulle klippa luggen och färga håret, vart riktigt fint! Vi var klar där klockan 12 och då åkte vi på tvillingarnas skola, dom har en resturang med riktigt god mat så vi passade på att käka lite lunch! Sen åkte vi hem för Katarina skulle packa och då gjorde jag lite rent i stallet och tog ut hästen och sedan var det bara att packa in i bilen och åka i stort sett! Orkar inte beskriva så detaljerat just nu men vi köpte milkshake i Sundsvall för Karin skulle bjuda på tacos när vi kom fram. Var riktigt roligt att träffa alla, :) Så vi sov över där 1 natt och åkte hem på lördagen vid 3? Så var framme i Östersund runt 6-7, jag hade egentligen tänkt åka hem då men tog mig inte hem på något vis så stannade tills igår så fick jag åka in till Strömsund med Katarina där mamma hämtade upp mig! Hade en mysig och rolig helg :) Vi kikade lite film, jag pysslade med hästen, vi handlade och sånt. Dom bor så himla vackert där så jag har tagit lite kort! Dom bor ju som vid vattnet och på andra sidan ligger frösön. Så på natten när det är mörkt ute ser man alla lysen på andra sidan sjön, riktigt vackert! Och när det är solnedgång är det galet fin vid vattnet :)

Kan föra över bilderna till datorn så ska ni få se dom sen !
ni fick iallafall en liten uppdatering angående helgen :)


skriver mer sedan,
puss

denna bilden är typ gjord för mig...älskar ju som hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar