28 mars 2012

Min underbara lillasyster ♥

Jag har säkert gjort något inlägg om dig annars men jag skulle kunna skriva inlägg om dig varje dag för du är verkligen helt jävla bäst. Jag vet inte vilka som läser denna blogg så jag tänker ju inte skriva massa jobbigt från det att du var liten. Men jag tog hand om dig riktigt mycket när du var liten och mamma jobbade och så, vilket har lett till att du är så jävla viktig och vi har kommit varandra riktigt nära. Jag vill aldrig att det ska hända dig något eller att du ska bli illa behandlad. Jag ska ta hand om dig, som en storasyster ska! Jag lär väl vara överbeskyddande när det gäller dig, du är ju min lilla ängel. Men samtidigt ska jag hitta på asmycket kul med dig! Jag blir så glad när du säger att du älskar mig, att jag är världens bästa storasyster och sådana gulliga saker som ofta kan komma ifrån dig. Du är så smart och är bara 6 år gammal! (eller är väl inte bara, utan du har blivit riktigt stor så snabbt) Men du är bara för underbar. Jag ska göra allt i min makt för att du ska få ha det bra och må bättre än jag gjort under mina senaste år. Jag älskar dig så sjukt mycket Smilla och jag är världens lyckligaste storasyster som får ha dig som min lillasyster! ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar