8 mars 2012

En vän.

Tänkte lägga upp ett inlägg om en person som betyder jättemycket för mig. Hon är helt fucking awesome. Första gången jag såg henne var liksom, helvete vilken fin tjej! Och nu när jag lärt känna henne så är hennes insida helt jävla underbar, hon är gullig, snäll, rolig, har asfint leende säger jag bara :) och hon får mig alltid glad när jag mår dåligt. Jag försöker finnas för henne när hon mår dåligt och det vet hon om. Hon finns alltid för mig och hon bryr sig jämt. Jag skulle kunna sitta å skriva en evighet om henne men inte denna gång. Hon har fått mig att inse att man ska vara stolt över den man är, inte bry sig om vad alla andra tycker. Vare sig man är, tjock/mullig/smal, lång/kort, vilken läggning man än har, hur man än mår, hur man än ser ut så är man alltid vacker så sitt eget vis. Du är en av de få som verkligen förstår hur jag är och mår, vet vem jag verkligen är och älskar mig ändå. Det jag ville säga är bara att jag är så sjukt glad att jag hittade dig, utan dig skulle allt vara så jävla mycket svårare. Tack för du finns gumman. Du är helt jävla underbar.

Jad älskar dig Amanda Rosén. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar