22 mars 2012

Marta ♥

åh herregud....vet inte vars jag ska börja...! Vi har varit bästavänner sedan lågstadiet och är det fortfarande, vi har nästan aldrig bråkat, och har vi det så har det bara varit om småsaker. Du är verkligen en vän jag kan lita på, som förstår mig och som aldrig lämnar mig. Du är medveten om att jag inte kan umgås jämt eller vara så social, men varje gång jag skriver till dig eller du till mig så har ingenting ändrats utan jag känner bara genom att träffa dig på affären eller få ett sms av dig att du fortfarande är och alltid kommer att vara, min bästavän. Du får mig jämt på glatt humör och det är precis vad jag behöver! men du finns också här för mig när jag mår dåligt, du stöttar mig, jag kan prata med dig om vad det än är som hänt. Och det är något jag älskar med dig, du har verkligen allt. Man brukar säga "ingen är perfekt" men liksom i mina ögon finns det inget fel med dig. Tack för du finns hjärtat. Du är bäst, hoppas du vet det!

Jag älskar dig och saknar dig Marta Magdalena Fornalczyk Sörlin ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar