24 mars 2012

Min kära pappa!

Oj....till att börja med så har jag världens bästa pappa! Helt klart....han finns alltid här för mig och jag skulle verkligen inte klara mig utan honom.. Han tröstar mig när jag är ledsen, han finns för mig när jag behöver honom, han gör mig glad. Men sedan så hjälper han alla, han säger nästan aldrig nej. Hela min släkt gillar honom och alla runtom, han är såå braa <3 Jag vet inte hur jag ska få fram min ord så jag lägger upp en text som jag gav till pappa på hans födelsedag!

Min kära pappa.

Du är min älskade pappa, så varmt och ömt du min kind klappa. Som en klippa i stormen du alltid stadigt står, du finns alltid där och torkar bort min tår. Du busar, skojar, skrattar och ler, med en faders ögon du genom mig ser. Du är min trygghet när mörket faller, du är min mur från onda ting. Som en viskning finns du alltid med mig, när jag inte är dig omkring. Ord kan inte beskriva hur lycklig jag är att du har varit med och skapat min uppväxt pappa! Jag ser hur du har handlat med kärlek och vänt din kappa. Ja, hur du har vänt din kappa mot stormen och gett allt. För att långsiktigt bygga upp stabilitet så att mitt liv blir som socker och inte salt. Alla har en pappa som har varit ens befäl, och jag har en pappa med en underbar själ!

Jag älskar dig // Din Dotter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar