15 nov. 2012

You make me feel like, I've been locked out of heaven.

Jag har fått in läsare från alla möjliga länder, mest från Sverige, Usa och Ryssland, sen ibland får jag in läsare från Ungern, Tyskland, Polen, Rumänien, Frankrike, Brasilien och Kina ! Jag vart riktigt chockad när jag såg det! Det är ju inte många och i vissa länder är det bara 1 elr 2 MEN jag bloggar inte för att jag vill ha en känd blogg utan jag bloggar för jag vill ha ett ställe att skriva om min fritid, mina intressen, mina vänner osvosv..så jag var bara riktigt glad för att jag fått läsare från alla dessa länder. Men jag är riktigt nyfiken på varför läsare från andra länder läser min blogg, är det av ren slump, är det för jag skriver om tv-serier ibland eller för att ni tycker om att läsa bara? Jag antar att det finns någon translate knapp på min blogg (utan att jag vet det) för det är ju inte direkt så att jag översätter min inlägg till engelska... men men ville bara skriva detta för jag vart så himla glad!

Det här är verkligen ingen speciell blogg och jag är lååångt ifrån känd, men jag måste tacka er som läser min blogg, det gör allt mycket roligare av att veta att man har läsare :)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar