22 nov. 2012

I'm far from perfect. I could have a flatter stomach, clearer skin, whiter teeth, better hair, etc. But at least I don't have an ugly heart.

Hej!
Åkte in till Hoting idag en sväng med mami, hon skulle t läkarn och sedan åkte vi och handla! Så har typ inte gjort någe särskilt idag, har lärt Smilla att spela sims och kollat True Blood ! Men har varit en härlig dag iaf :) Jag har kommit på varför jag är så inne i serier, böcker och sånt! Det är typ för att jag verkligen lever mig in i det jag läser/kollar på så jag kan som inte sluta....jag är helt beroende av The vampire diaries (vilket jag har varit väldigt länge), True Blood, Once Upon a Time, Hart of Dixie, X Factor (us), The Mentalist, Beauty and  the Beast och en del andra....det känns som jag inte har något liv haha :( men men...tur att det inte kommer ut nya avsnitt varje dag ;b utan vissa serier kommer det bara ut ett nytt avsnitt 1 gång i veckan... så ja !

Men nu ska jag vara social med min kära mor :)

puss



You just gotta loooove Vampires 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar