19 dec. 2012

Someday you might wake up and realize that you lost the moon while counting the stars.

vet inte vars jag ska börja....jag älskar julen för det är verkligen den mysigaste, mest underbara tid på året och jag vill att julen ska vara perfekt. Men man kan ju inte få allt man önskar sig, eller hur? Kan väl berätta hur denna vecka ser ut än så länge ;

  • Torsdag (imorgon) så ska jag följa med till Östersund, mamma & henke ska handla massa mat och sånt som är kvar till jul !
  • Fredag så ska jag följa med pappa & anna till Sundsvall ! Dom ska köpa julklappar så jag ska passa på att köpa dom julklappar jag har kvar och sedan måste jag hitta några julkläder. Det är ju en bit till sundsvall så vi lär nog inte komma hem förren sent på kvällen..
  • Lördag då blir det väl slå in lite paket & kanske så ska vi ha en liten tidig jul hos min mamma, för vi ska ju fira jul hos pappa i år så då tänkte vi kanske fira här hos mamma först innan vi åker till pappa :)
  • Söndag åka till pappa och fixa det sista innan jul !
  • Måndag = JULAFTON ! känns både otroligt roligt samtidigt som jag önskar jag kunde vara på flera ställen samtidigt.....mamma, henke och Smilla ska kanske åka iväg till henkes släkt och jag vill väldigt gärna följa med men samtidigt så var det så otroligt länge sedan vi firade jul hos farmor & farfar så jag tänker verkligen inte missa det. Så gissa hur jag känner mig nu...min favoritdag på hela året ska göra så jag känner mig så otroligt kluven. Jag kanske låter egoistisk nu men då får det vara så. Visst vill jag inte hindra mamma och dom att åka iväg, verkligen inte så det här är något som jag får ta. Herregud, jag klarar mig! Som sagt man kan inte få allt man önskar sig :)
Men men, nu ska jag kolla mer av Merlin, inte filmen utan serien, det finns en serie med merlin som jag har fastnat för totalt och fastnar jag för någon serie så kan jag inte sluta titta...så gissa vad jag gjort de senaste dagarna? :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar