13 dec. 2012

11. En bild på något som representerar dina framtidsdrömmar.

Alltså det jag har är ju mest drömmar. Jag fyller 18 till sommaren men jag känner att jag vill verkligen få vara tonåring, vilket jag aldrig riktigt fått vara. Jag känner att jag vill gå lite efter " Live While We're Young " ! Sen vill jag självklart gå ut gymnasiet och jobba några år medans jag sparar pengar till att resa runt lite utomlands och verkligen leva och må gott innan jag skaffar hus och bildar familj ! Sen vill jag självklart hitta den rätta, vem vill inte det lixom? och när jag väl gjort det vill jag såklart gifta mig någon gång och jag vill att bröllopet ska vara precis som jag alltid drömt om, vacker klänning, släkt, familj & vänner närvarande, perfekt läge och ja, allt ska vara underbart ! och när jag väl ska skaffa hus och sånt så har jag alltid sagt att jag vill bo på en stor gård vid vattnet, men massa hästar, hundar och kanske ett eller annat underbart djur ! Jobb...alltså jag vill ju jobba som undersköterska på barnavdelning på sjukhus, delvis för jag älskar barn och sen för jag vill kunna hjälpa sjuka barn på något vis...men sen om jag ännu längre fram i framtiden trivs bra med mitt jobb och har tid så kanske jag vidare utbildar mig till sjuksköterska ! menmen..som sagt, det är drömmar !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar