18 okt. 2012

Jag önskar att jag kunde säga att livet leker, men isf är det kurragömma och jag vet fan inte var jag har gömt mig själv någonstans.

Hej!
snön är påväg bort :( men jag vet ju att den kommer tillbaka så får vara glad att den hälsade på en liten sväng innan den lägger sig i några månader ! :') Har varit på möte med soc idag, gick riktigt bra! tänker inte beskriva detaljerat vad, för personligt. Men vi ska försöka fixa så jag kan vara i Östersund mer, trivs så bra där och det hjälper mycket med mitt mående har jag redan märkt så det är bra :) 

Nu håller jag på att baka munkar, hehe man får vara lite onyttig ibland (a)
kommer upp bilder senare, nu ska jag starta musik och fortsätta mitt bakande !
puss

ni får en liten söt bild på min vackra hund <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar