11 okt. 2012

En jag ser upp till.

Det finns väldigt många jag ser upp till, både nära och kära och en del kändisar. En kändis som jag verkligen ser upp till är Demi Lovato. Många kanske tycker det är töntigt men jag bryr mig inte. Jag tänkte skriva lite om henne nu;

Demetria Devonne Lovato är 20 år gammal och är född den 20 Augusti 1992. Sommaren 2010 åkte hon in på rehab, om jag inte har helt fel angående när det hände. Men hon har varit inne på rehab på grund av dålig självkänsla och för hon mådde så dåligt att hon gjorde illa sig själv. Det fanns också andra anledningar till hennes vistelse på rehab. Men som sagt ingen som känner henne lär nog aldrig få veta till 100% vad som hänt. Men efter hon kommit ut från rehab så spelade hon in en låt, skyscraper och jag verkligen älskar den texten, den är underbar. Ska länka den i slutet av detta inlägg. Men iallafall hon gjorde också en tatuering på sina handleder, som lyder "Stay Strong", ni ska få bild på den oxå. Men det som var så speciellt med denna tatuering enligt mig är att hon tatuerade över sina ärr med just de orden. Jag tycker det var riktigt strongt gjort. + så har hon nu kämpat och ser ut att må riktigt bra och verkar ha börjat hitta sig själv. Lixom hon är känd, har galet många fans och det finns paparazzis överallt. Men ändå orkade hon ta hand om sig själv och bli starkare. Jag älskar det, så himla strongt gjort! Sen är hon inte smal som en pinne utan hon är sig själv och hon kan ändå klä sig precis som hon vill och verkligen vara sig själv. Jag själv är tvärtom jag har jättesvårt att känna mig bekväm i mina kläder eftersom jag inte är smal. Jag önskar jag kunde gilla min kropp och klä mig precis som jag vill och vara mig själv. Men det är mitt mål och tro mig, jag kämpar allt vad jag kan. 

Nu kommer några bilder och låten !













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar