24 juli 2012

Hurt me with the truth, don't comfort me with a lie.

Hej ! har varit extremt dålig på att blogga, vilket Nathalie fick påminna mig om igen... :b Men har inte hänt så extremt mycket, har varit hos Katarina och hållit på med hästarna och haft rolig :) Sen hade jag tänkt åka till Yran ihelgen men blev inte så...dock så kommer det riktigt bra kändisar i år, menmen...blev ändrade planer :)    Är riktigt ledsen och besviken på en person som stått mig nära i 8-9 år ungefär...så mår skit över det. Men orkar inte bry mig. Jag måste få vara glad och leva mitt liv utan att någon ska klaga på mig, vad jag skriver, laddar upp för bilder elr vad som helst! Känns bara så jävla skit, trodde aldrig detta, men ibland blir man förvånad.

Ska försöka uppdatera mer i fortsättningen, promise :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar