22 apr. 2012

bara ett problem av många.

Kärlek är ta me fan något av det jobbigaste jag vet. Jag berätta för en viss person för bara ett litet tag sedan att jag gillade honom och jag tyckte jag var modig som klarade av att skicka iväg smset men nu tycker jag bara att jag gjorde ett riktigt stort misstag...
Jag har inte fått något svar och saken är den att vi träffas 1 gång om år, kanske någon gång mer. Och nu måste jag vänta ett helt år innan jag träffar honom igen, ska jag då låtsas som ingenting? vad ska jag göra?.. Jag känner mig helt tom inombords. Nu tycker jag nästan att det var lättare att hålla alla känslor inom mig i flera flera år än att han ska veta om allt. Tänker inte nämna namn och jag vet inte om du ens läser min blogg, spelar lixom ingen roll för du vet ändå om att dethär är riktigt svårt för mig. Men jag lovar dig att jag iaf ska försöka komma över mina känslor för dig, eftersom det verkar vara ända lösningen. Det var aldrig menat att jag skulle få känslor för dig när jag var yngre, och defenetivt inte meningen att dom ska ha stannat kvar så himla länge. Men jag rår som inte för det. Jag är ledsen om jag gjorde något fel och om du önskar att du aldrig fått veta dethär.

Jag ska verkligen göra allt jag kan för att det jag känner för dig ska försvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar